Сайт МОН України
Блогерство як форма
самореалізації вчителя
Концепція множинного інтелекту
Відмінності в навчанні залежать не тільки від віку учня або рівня розвитку, на якому він знаходиться, - учні одного віку або учні одного рівня також можуть навчатися по-різному. Наприклад, теорія множинного інтелекту ставить під сумнів концепцію, згідно з якою здібності до навчання або розумову обдарованість можна вимірювати єдиним показником або бальним коефіцієнтом – коефіцієнтом розумових здібностей IQ (IQ - “intelligence quotient” - широковідомий тест для визначення розумових здібностей). Ця теорія стверджує, що існує принаймні вісім різних типів інтелекту. Інформація, наведена на наступних сторінках, знайомить вас з цією теорією. Детальніше
Навчання обдарованих і талановитих учнів за допомогою навчальних проектів
Навчання за допомогою проектів включає наступні принципи диференціації навчання Томлінсона (Tomlinson (1995):
Навчання зосереджено на концепціях проектного навчання
Навчальною програмою передбачене постійне оцінювання готовності та прогресу учня у анвчанні.
Учні співпрацюють в групах, склад яких постійно змінюється.
Учні є активними дослідниками.
Вчителі направляють процес дослідження. Детальніше
Навчання учнів з особливими потребами
Дослідженнями підтверджено, що учні з особливими потребами отримують переваги від перебування в різнорідному середовищі класу. Однак, у вчителів виникатимуть проблеми щодо забезпечення належних умов для навчання для усіх учнів, адже перед ними постають учні з різним рівнем підготовки та різними здібностями. На щастя, навчальні проекти забезпечують можливості для диференційованого навчання та підтримки учнів з особливими потребами. Детальніше

Немає коментарів:
Дописати коментар