Допоміжні матеріали


Сайт МОН України

Блогерство як форма самореалізації вчителя

Що дає вчителю ведення блогу (сайту)? Інформаційне суспільство спонукає сучасного педагога працювати на випередження. Учитель повинен бути координатором інформаційного потоку, володіти сучасними методиками та новітніми технологіями. Детальніше




Концепція множинного інтелекту

 
        Відмінності в навчанні залежать не тільки від віку учня або рівня розвитку, на якому він знаходиться, - учні одного віку або учні одного рівня також можуть навчатися по-різному. Наприклад, теорія множинного інтелекту ставить під сумнів концепцію, згідно з якою здібності до навчання або розумову обдарованість можна вимірювати єдиним показником або бальним коефіцієнтом – коефіцієнтом розумових здібностей IQ (IQ - “intelligence quotient” - широковідомий тест для визначення розумових здібностей). Ця теорія стверджує, що існує принаймні вісім різних типів інтелекту. Інформація, наведена на наступних сторінках, знайомить вас з цією теорією. Детальніше

Навчання обдарованих і талановитих  учнів  за допомогою навчальних проектів 

Навчання за допомогою проектів включає наступні принципи диференціації навчання Томлінсона (Tomlinson (1995): 
Навчання зосереджено на концепціях проектного навчання 
Навчальною програмою передбачене постійне оцінювання готовності та прогресу учня у анвчанні. 
Учні співпрацюють в групах, склад яких постійно змінюється. 
Учні є активними дослідниками. 
Вчителі направляють процес дослідження. Детальніше


Навчання учнів з особливими потребами

         Дослідженнями підтверджено, що учні з особливими потребами отримують переваги від перебування в різнорідному середовищі класу. Однак, у вчителів виникатимуть проблеми щодо забезпечення належних умов для навчання для усіх учнів, адже перед ними постають учні з різним рівнем підготовки та різними здібностями. На щастя, навчальні проекти забезпечують можливості для диференційованого навчання та підтримки учнів з особливими потребами. Детальніше 

Немає коментарів: